§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE I DEFINICJE
-
- Sklep internetowy MODOVA prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu.
- Regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym korzystania ze Sklepu oraz prawa, obowiązki i warunki odpowiedzialności Sprzedawcy i Klienta.
- Właścicielem sklepu internetowego www.modova.pl jest firma:
MODOVA Edyta Rudnicka
Os. Widokowe 6/33, 32-540 Trzebinia
NIP: 772-224-48-15
Regulamin jest integralną częścią Umowy Sprzedaży zawieranej z Klientem. Warunkiem zawarcia Umowy Sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta w toku składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
-
- Klient to osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych nie będąca przedsiębiorcą.
- Produkt to rzecz zaprezentowana w Sklepie Internetowym przez Sprzedawcę będąca przedmiotem umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Regulamin – niniejszy regulamin sklepu internetowego.
- Sprzedawca – MODOVA Edyta Rudnicka, Os.Widokowe 6/33, 32-540 Trzebinia, NIP: 772-224-48-15, adres e-mail: butik@modova.pl, numer telefonu: +48 793 03 03 01.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu ze Sprzedawcą.
- Dane Kontaktowe Klienta to dane Klienta, przy użyciu których Sprzedawca może skontaktować się z Klientem, obejmujące adres, adres poczty elektronicznej i numer telefonu.
- Konto – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
- Przewoźnik to będący przewoźnikiem podmiot wykonujący czynności Dostarczania Produktów we współpracy ze Sprzedawcą.
- Zewnętrzny System Płatności – to system płatności internetowych, którym posługuje się Sprzedawca (Przelewy24)
- DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności
- Warunki płatności zależą od sposobu dostarczenia produktu do Klienta, a także od wartości oraz wielkości zamówienia i podawane są przy wyborze sposobu dostawy produktu przez Klienta.
- Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
- NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
§2
Zamówienia
-
- Zamówienie może być złożone poprzez wypełnienie Formularza, dostępnego w sklepie.
- Zamówienia można składać po uprzednim zarejestrowaniu konta na stronie internetowej Sklepu lub bez rejestrowania konta na stronie internetowej Sklepu
- Wypełnienie formularza zamówienia jednoznaczne jest z zawarciem przez Kupującego Umowy Sprzedaży i akceptacją Regulaminu sklepu, przetwarzania danych osobowych, przekazywania informacji handlowych.
- Złożenie zamówienia poprzedza otrzymanie przez Klienta poprzez wyświetlenie w obszarze Koszyka, informacji o łącznej cenie za zamówienie wraz z podatkami oraz kosztami pochodnymi, w szczególności kosztami Dostarczenia i płatności.
- Potwierdzenia złożenia Zamówienia dokonuje Klient poprzez wybranie przycisku (pola) oznaczonego „Kupuję i płacę”.
- Po przyjęciu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji. Potwierdzenie nastąpi poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej który został wpisany przez Klienta do Formularza podczas składania zamówienia.
- Zamówienie zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego jako dowód zawarcia umowy.
- Przedmiot Umowy Sprzedaży obejmuje zobowiązanie Sprzedawcy do przeniesienia na Klienta własności Produktów i wydania ich, oraz zobowiązanie Klienta do odebrania Produktów i zapłaty Sprzedawcy ceny Produktów.
§3
Ceny
-
- Wartość płatności z tytułu Sprzedaży jest ustalana na podstawie cennika produktów, znajdującego się na stronie internetowej Sprzedawcy w chwili zamówienia produktu.
- Ceny na stronie podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierają podatek VAT.
- Do ceny towaru należy doliczyć koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.
- Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez sklep zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.
- Sklep MODOVA zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawa.
- Z tytułu usługi sprzedaży do produktów podlegających wydaniu dla Klienta, zostaje dołączony paragon. Stanowi on dowód transakcji i jest podstawą do rozpatrywania ewentualnych reklamacji lub zwrotów.
- Na wniosek Klienta rachunek z tytułu usługi sprzedaży może zostać wysłany w formie elektronicznej.
§4
WARUNKI PŁATNOŚCI
-
- Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy oraz za pomocą zewnętrznego systemu płatności internetowych Przelewy24. Koszt takiej wysyłki to 15 zł w przypadku wysyłki kurierem lub 14 zł za pomocą Paczkomatów.
- Płatność gotówką za pobraniem kurierowi przy odbiorze przesyłki. Koszt takiej wysyłki to 18 zł.
§5
TERMIN PŁATNOŚCI
-
- W przypadku wyboru przez klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych, albo płatności kartą płatnicza, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Po przekroczeniu tego terminu umowa sprzedaży zostaje zerwana z winy Klienta.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem, Klient obowiązany jest do dokonania płatności gotówką przy dostawie zamówienia.
§6
WYSYŁKA ZAMÓWIENIA
-
- W przypadku wyboru płatności przelewem, kartą płatniczą wysyłka następuje w ciągu 24-48 godzin od uznania wpłaty na rachunek bankowy.
- W przypadku wyboru płatności za pobraniem, wysyłka następuje w ciągu 24-48 godzin od złożenia zamówienia, licząc dni robocze.
- Niektóre produkty w naszym sklepie dostępne są na zamówienie. Wówczas czas wysyłki zostaje wydłużony do 10-14 dni roboczych. Informacja taka jest zawsze umieszczona w opisie produktu.
§7
DOSTAWA ZAMÓWIENIA
-
- Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Paczkomatów InPost.
- Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy produktu są jawne i zawarte są w zakładce „Zamówienia i zwroty” oraz w trakcie składania Zamówienia.
- Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy.
- Termin dostawy produktu do Klienta na terenie kraju wynosi 1-3 dni robocze (zgodnie z umową z przewoźnikiem).
§8
REKLAMACJE I ZWROTY
-
- Masz zawsze 14 dni na zwrot zakupionego u nas towaru. Bezpieczne zakupy.
- Wszelkie reklamacje i zwroty należy składać poprzez przesłanie wypełnionego formularza zwrotu pocztą elektroniczną na adres: butik@modova.pl lub Pocztą Polską/kurierem na adres: Modova Edyta Rudnicka, ul. Spokojna 37 C, 32-540 Trzebinia.
- Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nie naruszonym, bez śladów użytkowania i zabrudzeń na adres firmy: Modova Edyta Rudnicka, ul. Spokojna 37 C, 32-540 Trzebinia wraz z paragonem i podpisanym formularzem reklamacji lub zwrotu, które są do pobrania na stronie www.modova.pl
- Podstawą do zwrotu lub reklamacji jest dowód sprzedaży (paragon) oraz podpisany formularz zwrotu/reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
- Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji lub zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny lub zwrotu dostępny na stronie www.modova.pl oraz paragon. Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji.
- Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.
§9
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
-
- Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu do Sprzedawcy.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może przesłać pocztą elektroniczną na adres butik@modova.pl lub na adres: Modova Edyta Rudnicka, 32-540 Trzebinia, ul. Spokojna 37 C (wyjątkiem jest bielizna, kostiumy kąpielowe, biżuteria i akcesoria, które nie podlegają zwrotowi).
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na numer konta podany w formularzu zwrotu.
- Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zakupu, zwrócić produkt Sprzedawcy. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
§10
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
-
- Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących konsumentami.
- Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń.
- W przypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
§11
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
-
- Prawa do Serwisu oraz treści w nim zawartych należą do Sprzedawcy.
- Adres strony, pod którym jest dostępny Sklep, a także zawartość strony internetowej www.modova.pl stanowią przedmiot prawa autorskiego i są chronione przez prawo autorskie oraz prawo własności intelektualnej.
- Wszystkie logotypy, nazwy własne, projekty graficzne, filmy, teksty, formularze, skrypty, kody źródłowe, hasła, znaki towarowe, znaki serwisowe itp. są znakami zastrzeżonymi i należą do Sprzedawcy, producenta lub dystrybutora Towaru. Pobieranie, kopiowanie, modyfikowanie, reprodukowanie, przesyłanie lub dystrybuowanie jakichkolwiek treści ze strony www.modova.pl bez zgody właściciela jest zabronione.
§12
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.